Ugly models med Victoria Silvstedt



Det har skvallrats, spekulerats och viskats om att Victoria Silvstedt eventuellt skulle starta en ny agentur. Vi kan nu bekräfta att så inte är fallet. Victoria har varit ansiktet utåt för A Non-smoking Generations kampanj, U-models. För ca en månad sedan lanserades modellagenturen U-models där 4 400 unga tjejer sökte med bild till agenturen under några få veckor. Samtliga sökanden har därefter fått en personlig film mailad till sig, där U-models omvandlats till Ugly models och A Non Smoking Generation berättar om hur rökningen förstör utseendet. Ett kontroversiellt sätt att nå ut med budskapet att rökning är farligt. Vi vill dock understryka att alla ansökningar kommer behandlas hos oss på MIKAs och vi försöker återkomma så snart vi kan till alla intressanta ansikten :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag väntar med spänning på svar =) På uglymodels.se har en tjej fått svar igår att hon ska plåtas med veckorevyn men undra om ni kommer i dagarna också eller om det tar längre tid..

2009-11-19 @ 10:38:02
Postat av: elin backström.

Hur ansöker man till er? ^^ för jag har ju redan skickat in på veckorevyn och uglymodels,och sen om man går in på uglymodels.se så står det att MIKAs och veckorevyn tittar på alla sökande, så jag undrar om jag fortfarande har tid att ansöka till er, och hur jag ska gå till vägar :)

mvh,

Elin Backström.

mail:[email protected]

2009-11-24 @ 22:05:34
URL: http://ssockertopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0