Intervju med Elsa Hosk

Elsa Hosk är hemma över helgen och berättar om sina helgplaner med familjen och vännerna.




Vilket plagg kan du inte leva utan i höst?
- Skinnjackan, den är varm och passar till allt.

Vad har du för ful ovana som du inte kan bli kvitt?
- Godis! Jag älskar godis, speciellt smågodis här hemma i Sverige.

Vad är dina bästa helgtips?
- Ta en kopp te på ett mysigt café, sätta på sig en skön halsduk och promenera runt på Stockholms gator eller på Djurgården, det är så vackert längst vattnet.

Vad ska du själv göra i helgen?
- Umgås så mycket jag kan med familj och vänner, jag är bara hemma över helgen så det gäller att passa på.


intervju från finest.se




Kommentarer
Postat av: Posie

gud vilken nice blogg :D

modell är nånting jag alltid velat bli sen liten

2009-10-19 @ 23:04:40
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0