Ett vykort från N.Y!!!

Detta lilla inlägg kom idag från våran fantastiska Jonatan Frenk som sen en tid tillbaka är bosatt i N.Y.


"Idag har det varit ännu en underbar och solig dag i new york.
Blev väckt av en ekorre som hade fastnat i myggnätet utanför fönstret.
Låg och funderade ett tag på hur jag skulle få loss den och om ekorrar bits.
Bestämde mig för att det var säkrast att väcka min nyinflyttade rumskompis Håkan (också från mikas) och låta honom få ta smällen. Han petade bort den med ett tennisracket.


Det har varit väldigt stressiga dagar här under modeveckan, men nu hade jag min första lediga dag. Fick reda på att jag har en spelning på fredag, så jag fick tillbringa dagen i studion i east village.
Det är alltid en lika underbar känsla att sitta med morgonkaffet, i metron på väg till studion, och se enormt tjocka männsikor rappa till sina ipods.
En man frågade om vägen till Ludlow street, jag gav honom en omväg för att han behövde lite extra motion. Träffade också en transvetit som bor brevid studion, jag kan aldrig lista ut om det är en man som vill vara kvinna eller tvärtom.


Efter många timmar i studion, börjar nu solen försvinna och det är dags för kvällens takfest.
Det är det jag tycker är absolut bäst med New York, Oavsett var du bor så har nästan alla ett tak som de går att hänga på. Ikväll är den i tribeca, ute på västra sidan. Nu ska jag dra och hämta upp Sara Blomkvist på vägen. Ha de så bra /Jonatan"

Jonatan Frenk


Jonatan i GUCCI kampanjen


Håkan N & Sara B


Sköldpaddan Sam!

Jonatan repar med en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0