Fredag



Hej Louise, Women-bokare på MIKAs, hur har veckan varit?
- Toppen!  Vi hade verkligen otroligt mycket att göra under modeveckan så nu känns det lite skönt att få lov att pusta ut, även om jag förstås tycker att det är trist att Stockholms modevecka är slut för denna gång.

Vad händer i helgen?
- Ikväll ska vi fira min bästa vän som fyllt år med middag ute. Jag och min pojkvän ska planera lite inför vår flytt till ny lägenhet och lite jobb blir det nog allt också om jag känner mig själv rätt...

Har du planerat något inför "Alla Hjärtans Dag" på söndag?
- Inte ännu, om jag har tur kanske min kille överraskar mig, vem vet? ;)

Tack Louise, ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0