En månad i en toppmodells liv featuring Sandrah Hellberg:

 

Vår härliga toppmodell Sandrah Hellberg har nu landat i Stockholm efter några veckor av resande som tagit henne till så vitt skilda orter som Miami, NYC, Paris, LA, Bologna, Bukarest och Miami... Vi bad Sandrah berätta hur det kan se ut:

 

 

 

 

Söndag + måndag jobb i Bologna för Liu.Jo ( italienskt företag, accessoarer ) - det gick bra och jag såg att Kate Moss gör kampanjen som är ute nu så det kändes väldigt hedrande...tisdag + onsdag jobb i Miami för Abercrombie, har jobbat med dem förut och det är alltid lika roligt! Fotografen är Bruce Weber och han verkar gilla mig; jag blir ofta bokad av honom och vi jobbar otroligt bra ihop. Vi skrattar mycket! Fredag/lördag jobb i Paris, för franska Glamour… jätteroligt! Måndag tisdag onsdag jobb i Bukarest, för Wella. Jobba mellan 12 och 18 timmar per dag, stupa i säng. Sista dagen jobbade jag till kl 01 på morgonen, sedan till hotellet för att packa ihop mina saker. Vilade på sängen iklädd mina resekläder i 55 minuter; kl 03.00 kom bilen och hämtade mig - dax att åka till flygplatsen. Flög till Amsterdam, bytte plan, nu till LA och jobb med GUESS!!! Lyckades sova på planet, landade i LA mitt på dagen, direkt till studion… den här gången fick jag jobba med Yu Tsai, underbar fotograf så allt kändes lätt fast jag var något jet-lagged... träffade även själva kunden som tittade in, kul. Jobbade med dem i två dagar och sedan bar det av till NY... nu jobb för Victorias Secret!!! Fick jobba med Victor Demarchelier, son till den legendariske fotografen Patrick Demarchelier. Jag gillade honom mycket, hoppas på nya bokningar från det hållet - vore riktigt bra! Landade i Sthlm i fredags och har tillbringat helgen med mamma och pappa på landet. Skönt att få vila men det var litet för mycket djur för min smak... nu äntligen i min lägenhet i Stockholm!!!!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 17:19:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0