"The End", Beckmans avslutningsvisning 2011

Ni har väl inte missat att modelinjens avgångselever 2011 gjorde en bejublad visning på Berns i förra veckan?
Vi på MIKAs var glada sponsorer av arrangemanget. Vi tycker att det är otroligt viktigt att hjälpa ung talang, så att hjälpa Beckmans begåvade elever känns självklart. L´Oréal Paris stod för hår och make up, genom MIKAs team ledda av Martina Senke ( hår ) samt Teresa Grundin ( make up ). Modellerna kom framförallt från MIKAs new faces - vi vill rikta ett stort TACK till alla de fantastiska modeller som gratis ställde upp och möjliggjorde sponsringen. Tack!!!
Matilda B
Lovisa Å
Alexandra E
Elsa B
Molly M
Linn A
Alex K
Isabella D
Niklas K
Emelie D
Philip R
Jonathan T
Anton H
Madeleine B
Josefine N

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 16:44:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0