En liten hälsning från vår modell Wiktor Hansson!

Hahaha heeeeeeerreguud!!!

Ja, efter att ha stigit på det lilla planet som mycket väl kunnat misstas för en minijeep, så konstaterar jag att jag kommer dö! Jag har inte bara 15 st tanter i åldern 65 som skulle på "äventyrsresa" runt om mig, utan en skolklass, 10 fiskare och en grupp från viktväktarna(killen som hade mest att jobba på från viktväktarna satt ju såklart brevid mig, elr snarare PÅ mig)

Iaf, jetseter som jag är,så somnade jag snabbt. Inför landningen så ser jag inte flygplatsen förrän jag stigit ut från planet. Gullmarsplan är fucking JFK airport jämfört med Faroe islands.
Wellwell, promenixar genom tullen där de skriker STOOOOOOOP på färöitiska. Jag bokstavligen talas släpas in i ett förhörsrum, där de tömmar alla mina väskor, frågar allt från vad min mamma heter, om jag vet något om regeringen på Färöarna. Bästa frågan "hmmm, what is this, and what do u plan to do with it" varav jag svarar "weeeell, it's a take-away cup from starbucks, i intend to put coffee in it" "starbucks, what's that?!?!?" PÅ VÄRLDENS MINSTA FLYGPLATS SÅ BLIR JAG FÖRHÖRD!

Haha så när jag kom fram till mitt, hör och häpna, 4stjärniga hotell, så drog jag snabbt av min turban, tights, see through sjorta och ringar. På med rutig skjorta och blåjeans.

Kramkram
Utsikt från rum 1
Utsikt från rum 2
Storshopping

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, mer sånt här! Mer Wiktor!

2010-05-06 @ 02:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0