Det kom ett vykort från Milano....

På bilden ser ni André Bentzer, Mika, Anette Hector Linde från MIKAs Malmö och Malin Åkerström

2 gånger om året är det herrmodevecka i Milano. Varje år i januari och i juni så samlas

modepressen, inköpare, modeller och agenter i Milano. Det är en intensiv vecka full av

castings, klädprov, repetitioner, visningar, show-rooms, tillställningar, middagar...MIKAs

var såklart på plats!

Modeveckan tog slut igår och cirkusen har nu dragit vidare till Paris.

André Bentzer ( känd från JC-reklamen ) hade en väldigt bra vecka. Han gick visningar

bl.a. för ETRO, Canali, Enrico Coveri och Pignatelli.

( André kommer snart att själv göra ett inlägg och berätta om hur hans vardag som hårt arbetande

modell kan se ut - håll ögonen öppna! )

 


Kommentarer
Postat av: jenna

för att bli modell hos er är det något speciellt ni kräver ? :)

skulle jätte gärna söka in :)

2011-06-22 @ 23:26:32
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej jag är en 15-årig tjej som vill bli modell.

Jag har försökt att kontakta er via mejl men det står att det är något fel och att det inte går att skicka.



Hur som helst så vet jag att jag skulle bli en bra modell då jag har ett utseende som verkligen fastnar på bild samt skulle kunna hantera modellbranschen på rätt sätt.



Jag skulle bli riktigt glad om ni kontaktade mig på min mejl.



Mvh Maja

2011-06-23 @ 23:40:33
Postat av: Emma

Ni har inte skrivit något om New Face dagen... hur var den??? Har ni tagit några nya bilder på modellerna+???

2011-06-25 @ 22:21:57
Postat av: Linda

Hej! Jag har en fundering. Jag undrar om man måste ha en tidigare erfarenhet av modell-livet för att bli en modell?

2011-07-08 @ 09:35:49
URL: http://dancingallday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0